خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

دلنوشته روز پدر نزدیک است و من پدر ندارم | عکس پروفایل روز پدر نزدیک است و من پدر ندارم

دلنوشته روز پدر نزدیک است و من پدر ندارم | عکس پروفایل روز پدر نزدیک است و من پدر ندارم عکس نوشته  روز پدر نزدیک است و من پدر ندارم متن با موضوع  روز پدر نزدیک است و من پدر ندارم

دلنوشته روز پدر نزدیک است و من پدر ندارم 

ای پدر ای با دل من همنشین
ای صمیمی، ای بر انگشتر نگین
در صداقت برتر از ایینه ایی
در رفاقت با دل بی کینه ایی
بابا ی عزیزم هنوزم تو رفاقتت حساب میکنم بیا تو خوابم که خیلیییییییی دلتنگتم
روح همه پدرای آسمانی شاد
دلنوشته روز پدر نزدیک است و من پدر ندارم | عکس پروفایل روز پدر نزدیک است    
 باز پاییز شد....باز مهر ماه...و دومین سالگرد ویران شدن زندگیمون.... آسمونی شدنت بابا...روزهایمان را به شب هایمان گره زدیم و شب هایمان را به امید آن که روی ماهت را یک بار دیگر در خواب ببینیم به صبح رساندیم... طنین صدای دلنشینت همچنان در گوش ما ....مهربانیت تا ابد در قلب ماست...بابا نزدیک به دو ساله که رفتی...دوساله که هر چی صدا میزنیم بابا.... جوابی ازت نمیشنویم... خیلی سخته خدا خیلی....واقعا آدم پیر میشه وقتی باباشو صدا میزنه  و جوابی نمیشنوه......

 روز پدر نزدیک است و من پدر ندارم 

دلم برای روزهایی تنگ است که میدانم باز نخواهند گشت…
برای پدرم که دیگر حضورش را احساس نخواهم کرد…
به راستی که چه زود دیر میشود..
دلنوشته روز پدر نزدیک است و من پدر ندارم | عکس پروفایل روز پدر نزدیک است
پدرم: حضور آرامت مدت هاست کنارم نیست؛ اما یادت، مهمان همیشگی قلبم است ... روزت مبارک. ... بابا چه ها کردی که من تنها تو را خواهم ز جان ... کاش میشد که آموخت سفر نزدیک است ... روز تولد پدرم. پنجشنبه 4 ... دیگه انگیزه ی هیچ کاری رو ندارم.
 تبریک روز پدر متن و شعرهای بسیار غمگین برای کسانی که پدرشان فوت شده پدرانی که مرده و یا شهید شده اند روحشان شاد متنهای زیبا درباره روز پدر برای کسی که پدر نداره جملات و ... برای پدر فوت شده پدرهای مرده پدرانی که الان در بین ما نیستتند برای پدر من که ... دلم برای روزهایی تنگ است که میدانم باز نخواهند گشت
 روز پدر نزدیک است من پدر ندارم ... من به جای پدر یک عکس دارم یک شمع یک شناسنامه با مهرابی که بالایش نوشته : فوت شده. عکس نوشته پدر امروز روز ...
دلم تنگ است نمیدانم ز تنهایی پناه آرم کدامین سوی. پریشان حالمو بی ... واسه تو فرقی نداره دل من چه رنگیه... . ... روز پدر همه کنار باباهاشونن. من تو ... روز پدر. نزدیک است.

پروفایل روز پدر نزدیک است و من پدر ندارم 

دلنوشته روز پدر نزدیک است و من پدر ندارم | عکس پروفایل روز پدر نزدیک است
دلتنگی های دختر بابا - برسد به دست پدر. ... کاش میشد هیچ خونه ای توی حسرت شنیدن صدای نفس پدر خونه نباشه. قدرش رو بدون که مطمئنم مثل پدر من ؛. بهترین پدر ...
عکس نوشته پدر فوت شده برای پروفایل عکس پرفایل پدر فوت شده متن زییا برای ... پدر روز پدر دارد نزدیک میشود و من حالم بد است چون اولین سالی هست که تو را ندارم ...
تبریک روز پدر فوت شده متن روز پدر فوت شده عکس نوشته روز پدر فوت شده عکس ... دلم برای روزهایی تنگ است که میدانم باز نخواهند گشت ... ای پدر ای با دل من همنشین .... به در مینداز و خونه میاد واقعا بی پدری سخت وامسال عید من هم پدر ندارم کاش اینجا بود.
 بابا دارن روزا میگذرن بدون تو من هر روز بیشتر بهت نیاز دارم که دستمو بگیری که ... امید میشه هیچ چاره ای جز نوشتن ندارم . ... چه سخت است بی پدر بودن ... رفته ای و من ای جا به این امید دم می زنم که با هر نفس گامی به تو نزدیک تر می شوم
 «تقدیم به بابایی که ندارم» عنوان نامه‌ای است که پارسا رمضانی، ... یک روزه نمی‌شود احساسات را روی کاغذ نوشت به همین خاطر نزدیک به 5 روز طول کشید تا مهم‌ترین حرف ... پارسا در مورد این پیشنهاد نیز گفت: «پدر من اهل کتاب خواندن بود و ...
دلنوشته روز پدر نزدیک است و من پدر ندارم | عکس پروفایل روز پدر نزدیک است