خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

فصل دوم شهرزاد چند قسمت است | shahrzad 2

فصل دوم شهرزاد چند قسمت است | shahrzad 2 

در این مقاله سایت استار 98 درباره سریال شهرزاد فصل دوم چند قسمت دارد 

فصل دوم شهرزاد چند قسمت است | shahrzad 2 part

فصل دوم شهرزاد چند قسمت است

بعد از موفقیت فصل اول شهرزاد عوامل تولید این سریال فصل دوم این سریال را با داستانی جدید در سال 96 تولید کردند.فصل دوم شهرزاد با بازیگرانی جدید و موضوعی جذاب در 29 قسمت به کارگردانی حسن فتحی ساخته شد 

زمان توزیع فصل دوم شهرزاد

هر دوشنبه، قسمت جدیدی از این سریال در شبکه نمایش خانگی عرضه شد، همچنین پخش جهانی سریال شهرزاد از ۱۰ اکتبر توسط شرکت فیلمسازی «ای ام فیلم» در آلمان آغاز شد.

همچنین فروش این مجموعه در اواسط پخش سریال در امارات متحده عربی آغاز شده بود.لازم است ذکر شود که در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ عرضه فصل اول سریال که ۲۸ قسمت می‌باشد به پایان رسید.پخش فصل دوم سریال شهرزاد نیز از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ (۱۹ ژوئن ۲۰۱۷) به صورت هفتگی آغاز شد.

حواشی فصل دوم سریال شهرزاد

تهیه‌کننده شهرزاد گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده ساخت فصل دوم سریال شهرزاد از اوایل مهر ماه۱۳۹۵ آغاز می‌شود. محمد امامی تهیه‌کننده سریال پرمخاطب شهرزاد در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: از عوامل موفقیت این سریال می‌توان در درجه اول به فیلمنامه این سریال اشاره کرد که بارها نگارش و بازنویسی شده بود.

ما روی ذائقه مخاطب مطالعه کردیم و به یک استاندارد نسبی رسیدیم. وی افزود: علاوه بر متن، سریال شهرزاد تمام پارامترهای موفقیت را داشته است و محتوا، فیلمنامه، بازیگران، کارگردان، گروه تولید و تهیه از دیگر عوامل موفقیت این سریال محسوب می‌شود. امامی با بیان اینکه جامعه ما نسبت به مجموعه نمایش خانگی بی‌اعتماد شده بود، گفت: ما با ساخت سریال شهرزاد توانستیم این اعتماد را بار دیگر به مردم و مخاطبان بازگردانیم.

منبع/ ویکی پدیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.