خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

هفته دولت چه تاریخی است 96 | هفته دولت 96 کی است | پیام تبریک هفته دولت 1396

هفته دولت چه تاریخی است 96 | هفته دولت 96 کی است | پیام تبریک هفته دولت 1396

در این مقاله هفته دولت 96 چه تاریخی است  و پیام تبریک هفته دولت را مشاهده می فرمایید

هفته دولت چه تاریخی است 96 | هفته دولت 96 کی است

هفته دولت چه تاریخی است 96

بمناسبت بمب گزاری در سال 1360 دفتر نخست وزیر و شهادت محمد علی رجایی رئیس جمهور و محمد جواد باهنر نخست وزیر توسط منافقین تاریخی را در تقویم به نام هفته دولت نام گذاری کردند. 

تاریخ شروع هفته دولت

از دوم تا هشتم شهریور ماه هرسال را هفته دولت نامگذاری شده است.دلیل نامگذاری هفته دولت این است که دولت شهید رجایی رئیس جمهور، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کرد تا آن جا که جان خویش را بر سر آن نهادند.

هفته دولت، فرصتى است تا لختى تامل کنیم و به آن چه در گذر شتابزده زمان پنهان مانده، نظر افکنیم. باید رنج و تلاش مسوولان متعهد کشور را ارج نهیم، خدمت هاى نادیدنى دولت مردان خدمتگزار و صاحب منصبان درد آشنا را سپاس گوییم و به همه تلاش گران و زحمت کشان نظام جمهورى اسلامى خسته نباشید بگوییم.

امام على (ع) در نامه اى به مالک اشتر، خطاب به همه دولت مردان اسلامى درباره تکبر و غرور ریاست چنین هشدار مى دهد:

«اگر با مقام و قدرتى که دارى، دچار تکبر و یا خود بزرگ بینى شدى، به بزرگى حکومت پروردگار که برتر از توست بنگر که تو را از آن سرکشى نجات مى دهد و تندروى تو را فرو مى نشاند و عقل و اندیشه ات را به جایگاه اصلى باز مى گرداند».

پیام تبریک هفته دولت 

شهید محمد علی رجایی: مردم ما از کمبود ها و کسریها گله ندارند، آنچه مردم را می آزارد و صدایشان را در می آورد وجود تبعیضات ناروا و سوء استفاده از بیت المال است و بس!

هفته دولت مبارک

هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است

هفته دولت مبارک

شهید محمد علی رجایی: مردم ما از کمبود ها و کسریها گله ندارند، آنچه مردم را می آزارد و صدایشان را در می آورد وجود تبعیضات ناروا و سوء استفاده از بیت المال است و بس
هفته دولت را بر شما تبریک عرض مینماییم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.