خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

بازیگر نقش نصرت در شهرزاد - بیوگرافی پرویز فلاحی بازیگر سریال شهرزاد

بازیگر نقش نصرت در شهرزاد - بیوگرافی پرویز فلاحی بازیگر سریال شهرزاد

شهرزاد سریال محبوب ایرانی است که در ان بازیگران مطرحی ایفا نقش می کنند ، یکی از این بازیگران  پرویز فلاحی است بازیگر نقش نصرت را بازی می کند .

بازیگر نقش نصرت در شهرزاد ، بیوگرافی نصرت در سریال شهرزاد

بازیگر نقش نصرت در شهرزاد

پرویز فلاحی یکی بازیگران اصلی و توانمند سریال شهرزاد است که در این سریال محبوب در بازیگر نقش نصرت پدر قباد با بازی (شهاب حسینی) است . اقای فلاحی از اوسط فصل یک شهرزاد اضافه شد و در فصل دوم به یکی از کارکتورهای اصلی سریال تبدیل شده است. پرویز فلاحی در فصل دوم دچار سکته قلبی شد که بعد از چند روز مرخص شده اند 

 

بیوگرافی پرویز فلاحی بازیگر نقش نصرت

پرویز فتاحی متولد سال 1336 در شهر تهران است و فعالیت هنری‌ خود را با بازی در تئاتر شروع. بازی در نقش یاور در مجموعهٔ «شب دهم» (۱۳۷۹) موجب شد تا این هنرمند در بین مخاطبان به چهره‌ای شناخته‌شده مبدل گردد.

حسن فتحی یکی از نقش‌های اصلی سریال شب دهم را به پرویز فلاحی‌پور داد و او آنقدر این نقش را خوب بازی کرد که بین عموم مردم به شهرت رسید و در ادامه در سریال‌هایی مانند مرد هزار چهره, گل‌های گرمسیری, دلنوازان, شهرزاد و … بازی کرد.


پرویز فلاحی‌پور درباره ورود به عرصه بازیگری می گوید: از روی علاقه بازیگر شدم و اصلا به این فکر نمی‌کردم که معروف شوم امام حرفه‌ام باعث شهرتم شد. شاید الان برخی با هدف معروف شدن،‌ بازیگری را انتخاب کنند اما دغدغه نسل من، واقعاً شهرت و پول نبود به همین دلیل اکنون هم که به بی‌پولی می‌خوریم، قناعت و صبر می‌کنیم تا این دوره را پشت سر بگذاریم.


اسامی فیلم های پرویز فتاحی 

فردا دیر است (۱۳۷۷) ، شب دهم (۱۳۷۹، حسن فتحی) ، روشن‌تر از خاموشی (۱۳۸۱) ، اگه بابام زنده بود (۱۳۸۳، همایون اسعدیان) ، مردهٔ متحرک (۱۳۸۴) ، یوسف پیامبر (۱۳۸۶، فرج‌الله سلحشور)در نقش کیدامن ، مرد هزار چهره (۱۳۸۶، مهران مدیری) ، گل‌های گرمسیری (۱۳۸۷) ، دلنوازان (۱۳۸۸، حسین سهیلی زاده) ،  شهرزاد (سریال)(۱۳۹۴، حسن فتحی) ، 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.