خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

علت فوت محمود جهان خواننده 8 مراد 96 - محمود جهان ویکی پدیا

علت فوت محمود جهان خواننده 8 مراد 96 - محمود جهان ویکی پدیا

دلیل فوت محمود جهان خواننده بوشهری و پدر امید جهان

علت فوت محمود جهان خواننده 8 مراد 96 - محمود جهان ویکی پدیا

علت فوت محمود جهان خواننده 

متاسفانه محمود جهانی خواننده سرشنای جنوبی در حین کنسرت در شهر ماهشهر دچار سکته قلبی شد و در بیمارستان صنایع پتروشیمی در گذشت. محمود جهان قرار بود در تاریخ دهم مردادماه به مناسبت ولادت امام رضا (ع) کنسرت اجرا کند که در تاریخ 8 مرداد 96 دچار سکته قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان صنایع پتروشیمی شهرستان بندر ماهشهر دار فوت کردند. مرحوم محمود جهانی پدر امید جهان خواننده جهان کشور است. 

 

بیوگرافی محمود جهان خواننده

محمود جهان متولد سال 1330 در ابادان است .  کارمند بازنشسته شرکت نفت می باشم و پس از 59 سال زندگی با 5 فرزند در تهران زندگی می کنم. تک پسرم(( امید جهان)) است که صدای او البته با سبکی متفاوت از من، در نوار فروشی ها موجود است.

وی در سال 1352 ازدواج می کند. اصالت والدینش گویی موجب شده تا معمایی برای اصلیت وی در اذهان مردم بوجود آید و اینجور که می گوید، مردم گاهی می گویند محمود جهان اهل سیستان است یا بلوچ است یا بندرعباسی، بوشهری و... وی ضمن اشاره به الگوهای خود در هنر موسیقی گفت: زنده یاد نعمت، امیر گل نوازان، شاپور میلانی، احمد خزایی، رضا عظیمی، مجید فرهنگ، یاسین، و یداله رضا زاده از جمله دوستان و الگوهایی بودند که در آن زمان از من بسیار مطرح تر بودند می خواهم نام و یادشان را پاس بدارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد زنگویی دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 14:41 http://www.google.com

بنده به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد می خواستم درگذشت خواننده معروف بوشهری محمود جهان را به مردم استان بوشهر و خصوصا به خانواده محترم ایشان در ابادان تسلیت عرض نمایم اگر اخبار و اطلاعات ازدرگذشت این خواننده معروف دارید به شماره موبایل من اطلاع دهید 09306457045

احمد هاشمی دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 00:40

انا لله وانا الیه راجعون...
درگذشت خواننده محبوب جنوبی محمود جهان عزیز را به همه مردم ایران خصوصا جامعه موسیقی ایران تسلیت عرض میکنم.
روحش شاد ویادش پر رهرو باد...

میرزا میرزاپور یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 19:52

خداوند بیامرزدش

سعید یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 15:02

خدا رحمتش کنه . خیلی خواننده خوبی بود
خیلی تاسف بار بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.