خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

بازیگر گیشه چیست - معنی گیشه چیست - بازیگر گیشه چه کسی است

بازیگر گیشه چیست - معنی گیشه چیست - بازیگر گیشه چه کسی است

بازیگر کیشه به کسی گفته می شود که فقط برای فروش فیلم در فیلم بازی می کند

بازیگر گیشه چیست - معنی گیشه چیست - بازیگر گیشه چه کسی است

بازیگر گیشه چیست

بازیگر کیشه بازیگری است که صرفا به خاطر داشتن استایل و شهرت در فیلم های که هیچ باری هنری ندارند ایفا نقش می کنند و سالی چهار تا پنچ فیلم بازی می کنند.  

انتقاد سحر قریشی درباره بازیگر گیشه بودن

سحر قریشی در مورد اینکه به عنوان بازیگر گیشه مطرح شده گفت : این برچسب به همه خورده الان کدام یک از بازیگرانمان که الان جایگاه فرهیختگی گرفته اند فیلم گیشه ای بازی نکردند؟ بعضی بازیگران رژ لبشان را پاک می کنند و مو مشکی می کنند می گویند ما فرهیخته ایم!/ کدام یک از بازیگرانی که الان جایگاه فرهیختگی گرفتند فیلم گیشه ای بازی نکردند؟

معنی گیشه چیست (درسینما)

گیشه یا باکس آفیس جای است که برای فروش بیلط سینما و معمولاً شکل ظاهری آنها چیزی مثل به کیوسک است، کوچک و شخص فروشنده از داخل و از طریق قسمتی مشخص در جلو، بلیط را به مشتریان عرضه می‌کند. در عرصه فیلم، واژه باکس‌آفیس معنای میزان فروش را نیز به خود می‌گیرد.

این اصطلاح امروزه بیشتر در صنعت فیلم‌سازی و برای نشان دادن میزان فروش و موفقیت فیلم‌های روی پرده به‌کار می‌رود. این آمار با شمارش تعداد بلیت‌های فروخته شده و بررسی میزان درآمدزایی فیلم‌ها محاسبه می‌گردد و برای فیلم‌سازان و تهیه‌کنندگان و حتی هواداران فیلم‌ها حائز اهمیت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.