خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

فیلم تیراندازی در مشهد شنبه 7 مرداد 96 | تیر اندازی با وینچستر در مشهد

فیلم تیراندازی در مشهد  شنبه 7 مرداد 96 | تیر اندازی با وینچستر  در مشهد 

جزئیات و ماجرای تیراندازی با وینچستر در مشهد

فیلم تیر اندازی در مشهد  شنبه 7 مرداد 96 | تیر اندازی با وینچستر  در مشهد

فیلم تیر اندازی در مشهد شنبه 7 مرداد 96

شب شنبه حدود ساعت 22 افراد مسلح به اسلحه وینجستر و کلت کمری در منطقه قاسم اباد مشهد به ماشین پراید اقدام به تیر اندازی کردند که راننده پراید به شدت زخمی شد. 

 سرهنگ بوستانی در گفتگو با خبرنگاران گفت راننده پراید که مردی 30 است از ناحیه صورت زخمی و به بیمارستان منتقل شده است. فرمانده انتظامی مشهد افزود: به دنبال درگیری هایی که چند جوان از روزهای پیش داشته اند، ساعتی پیش طرف های مقابل اقدام به تیراندازی با وینچستر در بلوار امامیه مشهد می کنند.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: گویا چند جوان از روزهای پیش درگیری هایی را داشته اند که در نهایت طرف های مقابل این فرد را شناسایی کرده و ساعتی پیش در بلوار امامیه مشهد به سمت ماشین آنان با اسلحه وینچستر(ساچمه زن) تیراندازی می کنند.وی بیان کرد: یک نفر از افرادی که مورد تیراندازی واقع شده زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

بوستانی خاطرنشان کرد: افرادی که اقدام به تیراندازی کرده اند شناسایی شده و قطعا دستگیر می شوند.وی اضافه کرد: افراد باید مشکلات خود را از طریق مراجع قانونی حل کنند زیرا اینگونه اقدامات شخصی مصداق مجرمانه و شرارت بوده و عواقب سنگینی در پی دارد.پلیس ضارب را شناسایی و برای دستگیری وی اقدام کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.