خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

کدام مجری کشف حجاب کرده - کشف حجاب مجری صدا و سیما کیست - ازاده نامداری

کدام مجری کشف حجاب کرده - کشف حجاب مجری صدا و سیما کیست - ازاده نامداری

فیلم و عکس های بی حجاب از مجری معرف صدا و  سینما که در خارج کشور در سایت استار 98

عکس مجری برنامه کودک که کشف حجاب کرد - کشف حجاب ازاده نامداری

کدام مجری کشف حجاب کرده

عکس های بی حجاب و البته جنجالی ازاده نامداری در سوئیس در شبکه های اجتماعی با عنوان کشف حجاب مجری کرده کیست در حال انتشار است که واکنش های زیادی به همراه داشت. ازاده نامداری به همراه خانواده برای مسافرت به کشور سوئیس سفر کرده اند و درحال تفریح با همسر و فرزندش عکس و فیلم بی حجاب از او گرفته و در اینستاگرام منتشر شده. خانم نامداری با انتشار کلیپی درباهر کشف حجاب خود واکنش نشان داد. 

 

پیش‌بینی آزاده نامداری از لو رفتن بی‌حجابی‌‌اش +عکس

ازاده نامداری در مصاحبه ای مدت قبل کرده احتمال لو رفتن عکس های بی حجابی اش را داده است.اگرچه جلوی دوربین چادر روی سر دارد اما خودش به دست خودش عکسهایی منتشر می‌کند که نه تنها بدون چادر است. که حجابش هم محل بحث است. آرایش‌های غلیظ با رنگ‌های تند. آستینی که تا آرنج برهنه است.


و تحیر آور‌ این که ‌این عکس‌ها را خود نامداری منتشر می‌کند. یک دختر چادری که چادری بودن جزو اوصاف اصلی او در نظر مردم است با آرایشی غلیظ و حجابی ناقص و بدون چادر حتی...کار به جایی می‌رسد که صدای هواداران خانم نامداری هم در می‌آید. کاربری به نام پریناز زیر عکس خانم می‌نویسد:‌ "این چادرت چی میگه آخه لاک که داری پاتم که جوراب نداره ول کن دیگه." کاربر دیگری به نام سارا کامنت می گذارد: "شما چرا چادر سر می کنید؟ ایناز دستاتون که همیشه بیرونه اون از پای بی جوراب. این از چادر روی شونه. خجالت نمی کشین؟"

نظرات 1 + ارسال نظر
پریا دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 23:32

عزا عزا ست امروز روزعزاست امرور صدا و سیمای ما صاحب عزاست امروز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.