خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

احد عظیم زاده ویکی پدیا - بیوگرافی و زندگینامه احد عظیم زاده

احد عظیم زاده ویکی پدیا - بیوگرافی و زندگینامه احد عظیم زاده

در بخش دانستنی های جالب عکس و ویکی پدیا احد عظیم زاده و خانواده اش را در مجله اینترنتی جونا مشاهده می کنید.

احد عظیم زاده ویکی پدیا

احد عظیم زاده ویکی پدیا 

 احد عظیم زاده بزرگترین تاجر فرش در ایران است. احد عظیم زاده متولد سال 10 آذر 1336 در شهر ده اسفنجان و بزرگترین صادر کننده فرش ایران است. 

احد عظیم زاده در سال ۱۳۸۰ با دریافت تندیس طلایی از کشور انگلستان، به عنوان بهترین تولید کننده فرش های دستباف ایرانی معرفی شد. 

در همین سال، نمایشگاه دائمی فرش در خیابان پاسداران تهران افتتاح شد و عظیم زاده همزمان با این اتفاق شرکت خانه فرش عظیم را ثبت کرد.

این شرکت امروزه با برند «عظیم زاده» معروف است و یکی از برترین برندهای فرش جهان و اولین برند فرش ایرانی است.

احد عظیم زاده درباره شروع کارش در مصاحبه گفت:کارم را با به دوش کشیدن پشتی و قالی‌های کوچک و بردن آن از اسفنجان یا اسکو برای فروش آغاز کردم.

احد عظیم زاده ویکی پدیا - بیوگرافی و زندگینامه احد عظیم زاده

ویکی پدیا احد عظیم زاده

در آغاز کار از هرکدام از آنها یک یا دو تومان (نه هزار یا ۲هزار تومان) سود می‌کردم.پنج سال اینچنین سخت کار کردم. بسیار دشوار بود.

اما پشتکار و اعتقاد به هدف با توکل به خدا تحمل سختی‌ها را آسان می‌کرد. در ۱۸ سالگی توانستم ۲۰ هزار تومان پس‌انداز کنم، اما فشارها همچنان ادامه داشت تا این‌که مجبور به ترک تحصیل شدم.

شنیده بودم آلمان مرکز تجارت فرش است. ویزا گرفتم و به هامبورگ رفتم و در یک مسافرخانه یا پانسیون مستقر شدم.

به سالن‌ها و انبارهای فرش آنجا سرزدم و با سلیقه‌ها آشنا شدم. آنجا به من گفتند ثروتمندان برای خرید فرش به سوئیس می‌روند. ویزای ۱۵ روزه سوئیس گرفتم و به ژنو رفتم.

احد عظیم زاده ویکی پدیا - بیوگرافی و زندگینامه احد عظیم زاده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.