خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

اخبار طوفان امروز تهران 96 هشدار هواشناسی تهران + جزئیات خسارت وارد شده

اخبار طوفان امروز تهران 96 هشدار هواشناسی تهران + جزئیات خسارت وارد شده

اخبار طوفان امروز تهران 96 هشدار هواشناسی تهران

در این پست از مجله خبری اپ ناز مطلبی در مورد طوفان امروز تهران ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته از اطلاع رسانی اپ ناز مقالات بیشتری را مشاهده نمایید.  طبق پیش بینی و اخبار هواشنای تهران برای امشب طوفان نسبتا شدیدی در تهران شروع شده و باعث شده تا اتش نشانی تهران و اداره هواشناسی نسبت به طوفان امروز هشدار صادر کنند.

سید جلال ملکی سخنگوی اتش نشانی درمورد طوفان امروز تهران در گفتگو با خبرنگاران گفت: شهروندان تهرانی در صورتی که کار ضروری ندارند، از خانه های خود خارج نشوند و  در صورت وقوع هر حادثه ای، خونسردی خود را حفظ کرده و به سرعت با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند و همچنین تمامی ایستگاه های این سازمان در شهر تهران و نیز خودروهای احتیاط آماده باش هستند.

سازمان هواشناسی در خصوص طوفان امروز تهران 96 طی ساعت‌های آتی در استان تهران هشدار داد.این سازمان کاهش دمای ۶ الی ۱۲ درجه ای در شمال و شهر تهران را پیش بینی کرده است.

اخبار طوفان امروز تهران 96 هشدار هواشناسی تهران

هشدار هلال احمر در خصوص طوفان تهران 96

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران در گفتگو با خبرنگاران از اعلام آماده باش تمام واحدهای امدادی این سازمان در سطح استان تهران در پی اخطار سازمان هواشناسی خبر داد و افزود: از مردم عزیز تقاضا داریم در زمان طوفان خونسردی خود را حفظ کرده و از حضور در مناطق پر خطر پرهیز کنند.مردم عزیز در مناطقی که احتمال صاعقه، سقوط اجسام و درختان خشک، ساختمان های نیمه ساز و نیز ارتفاعات پرهیز کنند.

مدیر روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در این خصوص طوفان امروز تهران به خبرنگاران گفت: در حال حاضر مشکل خاصی برای پروازهای ما در فرودگاه امام خمینی(ره) وجود ندارد و دید افقی فرودگاه ۵ کیلومتر است، قطعا در صورت وجود تاخیر در پروازها، حتما اطلاع رسانی دقیق صورت خواهد گرفت.

علی کاشانی حیدری افزود: مسافران عزیز در صورتی که پروازی برای بعد از ظهر سه شنبه دارند، می توانند از طریق سامانه ۰۹۶۳۳۰ اطلاعات بیشتری در خصوص زمان پرواز خود و یا تاخیر احتمالی کسب کنند.وی از آمادگی تمام نیروهای فرودگاه امام خمینی(ره) برای اطلاع رسانی به مسافران خبر داد و گفت: مسافران عزیز در خصوص پروازهای خود نگرانی نداشته باشند.

اخبار طوفان امروز تهران 96 هشدار هواشناسی تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.