خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

دلیل محرومیت مهدی طارمی با حکم فیفا مهر 1396

دلیل محرومیت مهدی طارمی با حکم فیفا مهر 1396

مهد طارمی مهاجم تیم پرسپولیس با حکم فیفا به مدت چهار ماه محروم شد

دلیل محرومیت مهدی طارمی با حکم فیفا مهر 1396

علت محرومیت مهدی طارمی چیست, مهدی طارمی چرا محروم شد, دلیل محرومیت طارمی و باشگاه پرسپولیس, محرومیت طارمی با حکم فیفا, 

 علت محرومیت مهدی طارمی

مهدی طارمی در پی شکایت باشگاه ریزه اسپورت ترکیه و با حکم فیفا به مدت چهار ماه و پرداخت جریمه 750 هزار یوری و همچنین باشگاه پرسپولیس از دو نقل انتقالات اینده محروم شد

نامه محرومیت مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس روز 31 شهریور ماه سال 1396 به فدراسیون و باشگاه پرسپولیس ارسال شد.صمد ابراهیمی یکی از وکلای مهدی طارمی در این پرونده نیز در گفتگو با خبرنگاران از صدور چنین حکمی برای مهاجم پرسپولیس ابراز بی اطلاعی کرد.

فدراسیون جهانی فوتبال در پی شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه ، مهدی طارمی بهترین بازیکن و گلزن پرسپولیس را در پرونده قطع همکاری با تیم ترکیه ای ریزه اسپور، مقصر دانسته و او را چهارماه از فوتبال محروم کرده است. این باشگاه پیش از این چندین بار تهدید کرده بود که با پیگیری این ماجرا ، حکم سنگینی علیه این بازیکن و باشگاه ایرانی خواهد گرفت.

با اینحال محرومیت قرمزها در این پرونده تنها به طارمی ختم نمی شود و باشگاه پرسپولیس نیز در دو پنجره نقل و انتقالات آتی از خرید بازیکن جدید محروم است. این حکم قطعی است و به این ترتیب پرسپولیس در بازی مقابل الهلال عربستان اجازه استفاده از طارمی را ندارد. همچنین به نظر می رسد پرسپولیس در این پرونده نیز با جریمه سنگین مالی جدیدی مواجه شود.

باشگاه ریزه اسپور ترکیه نیز دقایقی پیش در صفحه رسمی سایت خود تایید کرد که مهدی طارمی 4 ماه از حضور در میادین  و پرسپولیس نیز از فعالیت در دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است همچنین باید به ریزه اسپور   789،500 یورو پرداخت شود.

 مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس که در پایان لیگ پانزدهم راهی ریزه اسپور شده بود، در نهایت از قراردادی که گفته می‌شد با این باشگاه ثبت شده، گذشت و بار دیگر به تهران بازگشت و پیراهن پرسپولیس را برتن کرد.

در این ارتباط همان زمان شایعاتی مبنی بر اعتراض باشگاه ریزه اسپور به این بی‌اعتنایی مهاجم ملی‌پوش سرخپوشان و شکایت از او به فیفا منتشر شد. هرچند وکیل این بازیکن در همان زمان با رد این موضوع اعلام کرد هیچگاه این اعتراض با محرومیت مواجه نخواهد شد، سایت تابناک امروز در خبری اعلام کرد که مهدی طارمی با محرومیتی 4 ماهه مواجه شده و باشگاه پرسپولیس نیز از دو پنجره‌ی نقل و انتقالات آینده محروم شد.

در این ارتباط اولین واکنش از سوی باشگاه پرسپولیس بود و مدیر روابط عمومی این باشگاه با تکذیب این خبر اعلام کرد چنین نامه‌ای به باشگاه نرسیده است و اینچنین آن را تکذیب کرد.در ادامه وثوق احمدی، مسئول کمیته تعیین وضعیت نیز درباره  این خبر اظهار بی اطلاعی کرد و همچنین گفت چنین نامه‌ای به دست آنها نرسیده است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.