خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

جرم علیرضا تاجیکی | چرا علیرضا تاجیکی اعدام شد | دلیل علیرضا تاجیکی چیست

جرم علیرضا تاجیکی | چرا علیرضا تاجیکی اعدام شد| دلیل علیرضا تاجیکی چیست

علیرضا تاجیکی محکم به قتل عمد تیرماه 96 در زندان شیراز اعدام شد

جرم علیرضا تاجیکی | چرا علیرضا تاجیکی اعدام شد| دلیل علیرضا تاجیکی چیست

جرم علیرضا تاجیکی

تیرماه 96 در زندان شیراز علیرضا تاجیکی نوجوان به جرم لواط و قتل عمد نوجوان دیگر در زندان محکوم به اعدام شده که حواشی و واکنش های زیادی در رسانه های خارجی به همراه داشت و گفته می شود سن علیرضا تاجیکی کمتر از 18 سال بوده است. در ادامه مطلب ماجرای و جرم علیرضا تاجیکی که اعدام شد بررسی و مشاهده می کنید. 

 

  ماجرای علیرضا تاجیکی

دادستان عمومی و انقلاب شیراز درباره خبرهای منتشر شده که سن علیرضا تاجیکی کمتر از سن قانونی(18 سال) بوده است، به خبرنگاران گفت: تاجیک بالای 18 سال بود و در زمان ارتکاب جرم نیز از تمامی شرایط مسئولیت کیفری یعنی عقل و بلوغ و درک حرمت عمل ارتکابی برخوردار بوده است و مسئولیت کیفری کامل را داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب با رد این ادعاها و اتهامات واهی تاکید کرد: متهم در تمام مراحل دادرسی که در دادگاه کیفری یک استان فارس برگزار شده، از حق دسترسی و همراهی وکیل دادگستری برخوردار بوده است و اقرار وی نیز در دادگاه و مطابق با موازین شرعی و قانونی بوده است.

علت اعدام علیرضا تاجیکی 

 اتهامات علیرضا تاجیکی متهم به قتل عمدی و ارتکاب اعمال شنیع(لواط) بوده است که از بابت قتل عمدی به قصاص نفس و از بابت جرم دیگر، به اعدام محکوم شده بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.