خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

اسم واقعی چکوری سریال هندی + بیوگرافی چکوری در سریال هندی پرواز

اسم واقعی چکوری سریال هندی + بیوگرافی چکوری در سریال هندی پرواز

عکس های و بیوگرافی چگوری بازیگر سریال هندی پرواز

بیوگرافی چکوری در سریال پرواز + اسم واقعی چکوری سریال هندی پرواز

 بیوگرافی چکوری در سریال پرواز

سریال محبوب پرواز ساخت کشور هند که در بین مخاطبات ایرانی محبوبیت زیادی دارد این سریال در سال 2016 منتشر شد. بازیگر نقش اصلی این فیلم دختری به نام چگوری است. در ادامه نام بیوگرافی و اسم  واقعی چکوری در سایت اپ ناز قرار داده می شود.  

بیوگرافی چکوری

نقش اصلی سریال هندی پرواز چکوری است که واقعی او مرا دوست هاله (Meera Deosthale) است. مرا دوست هاله متولد سال 1394 در شهر وادودارا است و  فعالیت در بازیگری را در سریال به نام رنگها اغاز کرده و تبدیل به یکی از ستارگان جوان سینمای هند شد. مرا دوست هاله در مدرسه علاقمند به ورزش بستکبال بود و این رشته را بصورت حرفه دنبال می کرد اما بعد زا مهاجرت به شهر مامبای همراه با مادرش علاقمند به بازیگری شد و در رشته ادامه تحصیل داد.

شروع بازیگری جکوری

اولین سریال تلویزیونی این بازیگر سریالی طولانی به نام رنگها بود Meera Deosthale در این سریال در نقش دویلا والی تاکار گورل و برنده جایزه  Zindagi شد.او در سال 2016 برای نقش اصلی را در سریال تلویزیونی پروزا نقش جوانی چاکور سوری را بازی کرد. او جایگزین سپندان چترودی بازیگر خردسال در نقش کودکی چکوری در فصل جدید این سریال شد.

بازیگر نقش کودکی چکوری

سپندان چترودی بازیگر خردسال هندی متولد سال 2010 میلادی است و در شهر ماهاراشترا به متولد شده است. این بازیگر خردسال در قسمت 100 سریال پرواز در حین ظبط سریال به شدت زحمی شد و به بیمارستان منتقل شد.

داستان سریال هندی پرواز

داستان سریال پرواز معرف به چکوری، در سال ۱۹۹۶ و از روستایی به اسم کمیز شروع می شود. این داستان درباره ماجراهایی است که برای کارگران شخصی به نام کمال نارایان راجوانشی اتفاق می افتد. نقش اصلی سریال دختر به نام چاکور است که قبل از تولد، در گرو این فرد درامده است

نظرات 1 + ارسال نظر
بنده خدا چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 13:37

اگه بریم هند چطوری سپندان چتوری را کجا پیدا کنیم؟ خواهش میکنم بگید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.