خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

خبرهای جدید

اخبار روز ایران و جهان

دانلود اهنگ این یه نفر فقط مال منه با کیفیت خوب همراه با متن

دانلود اهنگ این یه نفر فقط مال منه با کیفیت خوب همراه با متن

در بخش دانلود اهنگ سایت استار 98 اهنگ زیبای این یه نفر فقط مال منه برای دانلود قرار داده می شود.

دانلود اهنگ این یه نفر فقط مال منه با کیفیت خوب همراه با متن

دانلود اهنگ این یه نفر فقط مال منه

دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای این یه نفر فقط مال منه با صدای علیرضا امیری و به تهیه کنندگی هادی قندی برای دانلود با کیفیت بسیار عالی و لینک مستقیم در سایت star98.ir قرار داده می شود 

 

متن این یه نفر فقط مال منه

یکی اومد توی دنیا
عوض شد حال این خونه
عوض شد زندگیم اینگار
تموم زندگیمونه
فقط اونه که میتونه
بگیره بی کسی هامو
دلم آروم آرومه
اون که میگیره دستامو
این یک نفر فقط مال منه
جون منه تو خیال منه
این یک نفر شده دنیای من
دلیل خوبیه حال منه
این یک نفر فقط ماله منه
جون منه تو فال منه
این یک نفر شده دنیای من
دلیل خوبیه حال منه
هوای تو نفس هام
مثل خون تو رگ هام
یک دیونم یک بی تابم
عزیزیم منه عاشق
بدون تو نمیتونم
به جون تو یک دیونم
یک بی تابم عزیزم
این یک نفر فقط مال منه
جون منه تو خیال منه
این یک نفر شده دنیای من
دلیل خوبیه حال منه
این یک نفر فقط ماله منه
جون منه تو فال منه
این یک نفر شده دنیای من
دلیل خوبیه حال منه
ماااااال منه

لینک دانلود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.